Stillheden før stormen…

Jeg kan egenlig godt lide den her sidste tid inden den nyeste familiemedlem gør sin entrance i vores hjem. Jeg ved nemlig godt at trods alle de dumme ting ved at være gravid (og den liste er ikke kort, kan jeg lige hils og sige!) så har jeg jo kun en bandit til at tage mig af for tiden! Og to hænder. Og han er faktist så stor at man kan snakke og diskutere med ham – og nogen gang (ind imellem) snakke ham til fornuft. Og overbevise ham om at istedet for at vi står op MED DET SAMME så er det hyggeligt at liiiige kravle op i fars seng og ligge der og putte ved siden af mor, mens far finder morgenmaden frem. Og han kan godt selv finde sine sko, tage dem på og give mor sko på også! Altså hvis han er enig i at vi skal udenfor !

Om mindre end 2 måneder bliver vi jo familie på 4 – og der bliver nok et barn som kræver min opmærksomhed hele tiden – endten den store eller den lille! Så stille stunder hvor jeg kan nyde at sommersolen ikke er helt væk her i august måned, skrive lidt blog og læse om alle de små kreative ting jeg kunne fortage mig hvis min krop var samarbejdsvillig og ville gå ned i kælderen til symaskinen, jamen de er nok godt overstået til oktober! 🙂

Eller bliver min barsel lige så meget luxus som med Balder hvor han bare sov ud i et og gav sin mor lov til at både drikke kaffe, sove en lur og gøre rent før frokost!? Eller er det overhoved muligt at få to børn med godt sovehjerte ?

Leave a Reply

